Απομακρυσμένος ή on-premise έλεγχος καλής λειτουργίας (health check), βελτιστοποίηση απόδοσης, περιοδικές επισκέψεις στις εγκαταστάσεις και αναφορά βλαβών (alerts).
Τα services πληροφορικής μας αφορούν προληπτικές εργασίες που έχουν σχεδιαστεί για να σας παρέχουν μια σταθερή και αξιόπιστη επιλογή για τη διαχείριση της WebSphere/MQ υποδομής σας.
Οι χρεώσεις προσαρμόζονται στις ανάγκες σας με είτε τις ad-hoc μηνιαίες αμοιβές είτε με μοντέλο πληρωμής επί της κατανάλωσης σε προ-αγορές πακέτων ωρών/ημερών.
Είτε είστε ένας οργανισμός του δημόσιου τομέα, μια μεγάλη ή μια μικρή/ μεσαία επιχείρηση, χρειάζεστε βοήθεια για την παραμετροποίηση και διαχείριση της WebSphere/MQ υποδομής σας. H ανάγκη διασφάλισης του χρόνου λειτουργίας της υποδομής σας είναι κρίσιμη και σε αυτό μπορούμε να βοηθήσουμε.
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να παράσχει τις παρακάτω υπηρεσίες Υποστήριξης στα περιβάλλοντα WAS/MQ:
• Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε περιβάλλοντα IBM WAS/MQ
• Υποστήριξη συστημάτων επί προσδιορισμένων τεχνικών προβλημάτων του WAS/MQ με αναπαραγόμενα Error Codes καθώς και γενικό troubleshooting (performance/security).
• Ενημέρωση / εκπαίδευση στελεχών στις τεχνολογίες WAS/MQ
• Τηλεφωνική πρόσβαση για τεχνικές ερωτήσεις
• Υποβολή PMR στην ΙΒΜ και διαδικασία επικοινωνίας και επίλυσής του με την ΙΒΜ
• Έλεγχος καλής λειτουργίας (healthcheck), βελτιστοποίηση απόδοσης με μηνιαίες επισκέψεις στις εγκαταστάσεις
• Upgrade συστημάτων WAS/MQ με Fixes
• Migrations εφαρμογών